czwartek, 16 maja 2013

Ulubiona książeczka

Niedawno jeszcze martwiłam się, że Wojtek nie garnie się do książeczek, nie interesują go specjalnie, chyba , że są obrazki o samochodach, to poświęcał im minutkę. I stał się cud. Nie poddając się taszczę co chwila do domu nowe publikacje dla dzieci z nadzieją, że a nuż, spodoba się małemu i udało się. 

Mam przyjaciela strażaka- rewelacyjna książeczka, którą mój synek "czyta" codziennie po kilka razy lub kilkanaście. Oprawa tej niewielkiej lektury jest miękka, więc już nam się troszkę sfatygowała, ale i tak pędzę do miasta szukać następnych części. Niestety nie pamiętam gdzie ją kupiłam, więc będę musiała parę miejsc odwiedzić. Cena książeczki nie duża więc nie opłaca mi się zamawiać przez internet, szkoda kasy na wysyłkę.
Książeczka jest polecana dla dzieci w wieku 3-6lat, ale i mój maluch dużo z jej treści rozumie i sam już mi  opowiada po swojemu co się dzieje na obrazkach. Ilustracje są ładnie i wyraźnie zrobione, nie są brzydkie jak w niektórych tanich publikacjach. Polecamy:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz