środa, 1 kwietnia 2015

Pomoc dla Pawełka Bryk udostepniajcie proszę


Pawelek Bryk Liver
Pawełek Bryk jest wcześniakiem chorym na Zespół Alagille`a i ma poważną wadę serduszka. Do tego musi przejść szybko przeszczep wątroby. Z powodu swojego stanu zdrowia i złych rokowań w Polsce nie został do niego zakwalifikowany. Rodzice znaleźli lekarzy w Brukseli, którzy podejmą się transplantacji, operacja za dwa tygodnie, ale rodzicie muszą uzbierać prawie 150 tysięcy euro.


Przeczytałam historię Pawełka i jak zwykle się poryczałam. Ale to mu nie pomoże, wpłaciłam co mogłam, udostępniłam na swoim profilu wśród znajomych ale proszę również i Was, Naszych Drogich Czytelników, pomóżcie jak możecie proszę! Dopóki jest nadzieje, trzeba walczyć!

Stowarzyszenie Pomocy Chorym Dzieciom LIVER

Darowizna na rzecz PAWEŁKA BRYK

RAIFFEISEN BANK

nr konta

94 1750 0012 0000 0000 2068 7444

 

 

Pawełek Bryk ma też swoją stronę na facebooku gdzie znaleźć możecie najaktualniejsze dane do zbiórki i wiadomości o jego losach, obecnie jest już w Brukseli i czeka na operacje, ale co jak rodzice nie zbiorą tylu pieniędzy....

Pawełek Bryk w podróży po dalsze życie 



1 komentarz: